Bel ons gerust +31 (0) 85 333 000 8

             
                           

Inkoopbeheer

Inkoopadviezen en controle 



Leveranciers beheren binnen Odoo

Het hele inkoopproces begint bij het goed beheren van de leveranciers. Hierbij zijn namelijk de verschillende prijsafspraken en levertermijnen met leveranciers cruciaal in dit proces. Met Odoo kun je nu jouw inkoopbeheer automatiseren door bijvoorbeeld automatisch inkoopoffertes naar de leveranciers te verzenden.

Odoo CMS - een grote afbeelding
Odoo afbeelding en tekstblok

Automatische inkoopadviezen

Voorkom dat je jouw klanten niet kunt helpen, doordat je een kritisch voorraadniveau hebt bereikt. Per product kun je een minimaal voorraadaantal instellen waardoor inkoopadviezen automatisch worden gegenereerd, wanneer je deze minimale hoeveelheid bereikt. Voorkom dus zo dat je nooit meer een tekort aan voorraad hebt!

Inkoopfacturen controleren

Wanneer je alvast conceptfacturen genereert op basis van jouw inkopen, kun je wanneer je een factuur van jouw leverancier ontvangt de inkoopfactuur gemakkelijk controleren door middel van het conceptfactuur in jouw systeem.


Odoo tekst en afbeelding blok
Odoo afbeelding en tekstblok

Verschillende rapportage
mogelijkheden

Snel inzicht verkrijgen in jouw voorraadaantallen of voorraadwaardes? Of wil je liever het totaal aan inkoopfacturen per bepaalde periode inzien? Er zijn genoeg rapportagemogelijkheden waaruit je kunt kiezen, die zich binnen enkele seconden op jouw scherm kunnen presenteren. 

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze app?
Neem dan contact met ons op.